Servei i qualitat

logo2logo2logo2

Administració de comunitats

 

“L’Administració d’una Comunitat de Propietaris per part d’un Administrador de Finques col·legiat, assegura el seu bon funcionament”

 

  • Administració de Comunitats i Subcomunitats d’habitatges, de locals, d’oficines, de pàrkings i de naus industrials.
  • Assistència a les juntes ordinàries i extraordinàries.
  • Confecció de l’estat de comptes i pressupost anual.
  • Convocar juntes, redacció d’actes i remissió a tots els propietaris.
  • Legalització llibres d’actes davant el Registre de la Propietat.
  • Liquidació d’impostos derivats de la Comunitat de Propietaris.
  • Gestió de cobrament quotes ordinàries i extraordinàries, sense comissions bancàries.
  • Pagaments dels subministraments i dels proveïdors.
  • Gestió de l’assegurança més idònia per a l’edifici.
  • Gestionar els sinistres a la Corredoria d’Assegurances i fer el seguiment de la tramitació fins a la resolució.
  • Assessorament dels canvis legislatius.
  • Constitució de Comunitats de Propietaris.
  • Estudi i redacció d’estatuts.

administrador-comunitats

 

Col·legiació al Col·legi d’Administradors de Finques de Barcelona-Lleida amb el núm. 3.438 i inscrit al Registre d’Agents Immobiliaris de Catalunya amb el núm. 1.953.

Com Administrador de Finques col·legiat es garanteix la intervenció professional amb l’assegurança de responsabilitat civil a través del Col·legi d’Administradors de Finques de Barcelona-Lleida.

 

Pertànyer durant més de 25 anys al Col·legi d’Administradors de Finques de Barcelona-Lleida, ha comportat participar d’una formació professional continuada, molt important en la nostra especialitat sotmesa a canvis i modificacions constants.

Ús de cookies

Aquest lloc web fa ús de cookies de tercers per tal d'obtenir informació estadística sobre la navegació. Si continueu navegant, considerarem que n'accepteu l'ús. Podeu obtenir més informació, així com saber com canviar-ne la configuració consultant la nostra política de cookies.

ACEPTAR
Aviso de cookies